Wie zijn wij
Wij zijn een groep bezorgde inwoners van het Land van Maas & Waal die zich inzetten om verbreding van de Maas en Waalweg (N322) door de provincie Gelderland tegen te houden. Wij willen voorkomen dat de natuur, het landschap en de leefbaarheid van het Land van Maas en Waal, wordt aangetast. Het fileprobleem is daarvoor veel te gering.
Stuurgroep
(per 20 april 2026)
- Paul Rademaker
- Cees Langen
- ??
Sympathisanten, tevens meedenkers
Sinds Warner de Boer, Henk van Elk en Bert Beuving in 2020 met de werkgroep zijn gestart, hebben veel mensen uit Maas en Waal zich als sympathisant gemeld. Zij worden door de stuurgroep op de hoogte gehouden en voor elk overleg uitgenodigd. Enkele van hen reageren regelmatig en voorzien de stuurgroep gevraagd en gelukkig ook ongevraagd van ideeën, suggesties en ervaringen.
Nog niet aangemeld als sympathisant? > meld u aan.